Hoe gaan we te werk?
Waar sta je met je business?
We starten nooit zomaar, alles wordt doordacht. Jouw kennis van de markt, je doelgroep en organisatie en onze kennis over online marketing komen samen in een succesformule. Dit bespreken we met elkaar en hierin worden de doelstellingen naar voren gebracht.
Setup
Als het voorstel met elkaar is besproken en is goedgekeurd, gaan we aan de slag met de setup. De materialen kunnen gemaakt worden, de koppelingen worden gelegd tussen de accounts/kanalen en de campagne wordt opgezet.
Na goedkeuring van de previews gaan we live.
Analyse/Rapportage
Nadat de campagne is afgelopen, zetten we de campagne data in een op-maat-gemaakte rapportage waarin de resultaten zo duidelijk mogelijk worden afgebeeld. Welke learnings kunnen we trekken? Welke doelgroep/strategie werkte het beste? Wat heeft dit concreet opgeleverd voor jouw bedrijf?
Succesformule
A.d.h.v. het See-Think-Do-Care model brengen we de klantreis in kaart en i.c.m. jouw doelstellingen wordt er een strategie bepaald. Op wie willen we ons focussen? Met wel budget? Binnen welke periode? Wat willen we concreet behalen (KPI's)?
Monitoring/Optimalisatie
Nadat de campagne live staat, houden we de resultaten nauwlettend in de gaten en optimaliseren we op basis van de data die we vergaren. Zo worden de beste resultaten behaald met het beschikbare budget.